Handels- og leveringsbetingelser

Bestilling

Du har mulighed for at handle fra tre sortimenter inklusive Magni i Danmark.
Der gælder separate handelsbetingelser for hver af disse, idet man bliver kunde hos den pågældende leverandør.

Du kan uden besvær handle fra alle sortimenter samtidigt online.
Indkøbskurven viser ordretotal pr. sortiment, og du vil modtage separat ordrebekræftelse og faktura.

Handelsbetingelser

Magni ApS
Den angivne salgspris er stykpris.
“Antal” angiver det antal som varen er pakket i, samt inder- og yderkolli. Magni ApS runder op til mindste kolli som varen er pakket i. 

GOKI
Den angivne salgspris er stykpris.
Varebeskrivelsen angiver eventuelt antal enheder pr. stk.
Der kan bestilles det antal man ønsker.

Bemærk at varer fra GOKI afregnes i Euro.

Der kan forekomme prisforskelle pga. kursdifference, da GOKI fakturerer i Euro.

EPOCH 
Den angivne salgspris er stykpris.
Bemærk at varer fra EPOCH afregnes i Euro.

Antal/Unit angiver det antal, som varen ligger i. Ved brud på kolli tillægges der 3,5 % i gebyr

Onlinebestilling

Bestilling fra webshop kræver, at du har oprettet en konto. Hvis du ikke har oprettet en konto, kan du gøre det her.
Bemærk at nye konti skal godkendes før login er muligt.
Der stilles krav til CVR-nummer og virksomhedsinformation. 

Betaling

Betalingsmetode
Indbetaling foregår bankoverførsel. Ved bankoverførsel skal fakturanummer eller kundenummer tydeligt fremgå af oplysningerne. Uidentificerede betalinger kan ikke registreres, og vil derfor kræve grundig dokumentation fra indbetaler.
Betaling fra Danmark
Skal ske via bankoverførsel. Bankoplysninger fremgår af fakturaen.

Hvis du har brug for hjælp eller yderligere spørgsmål vedrørende en betaling skal du skrive til hello@magni.dk.

Betalinger fra udlandet

Skal ske via bankoverførsel. Bankoplysninger fremgår af fakturaen.

Hvis du har brug for hjælp eller yderligere spørgsmål vedrørende en betaling skal du skrive til hello@magni.dk.

Betalingsbetingelser

De gældende betalingsbetingelser og den aktuelle fakturas forfaldsdato vil altid fremgå af fakturaen.

Nye kunder

Er du ny kunde skal du først registreres som debitor hos Magni ApS, og Magni ApS forbeholder sig retten til at kræve forudbetaling. Ved bestilling vil du modtage nærmere instruktioner herom. 

For sen betaling

Ved for sen indbetaling rykkes der efter gældende vilkår. Rykkergebyr tilskrives iht. lovgivningen.
Kontakt hello@magni.dk for yderligere information

Levering

Track & Trace
Ekspedition og afsendelse

Magni bestræber sig på at få forsendelserne afsted senest 2 dage efter modtagelse af ordren, dog kan der til tider være længere leveringstid. 
Forsendelse fra GOKI = 2-3 hverdage
Forsendelse fra EPOCH = 1-2 uger 

For nedenstående lande gælder følgende regler for fri fragt
Danmark

Ved køb på over DKK 5000 = FRAGTFRIT

Restordrer slettes altid, med mindre andet aftales forud.

Sverige
Ved køb på over SEK 12.500  = FRAGTFRIT
Restordrer slettes altid, med mindre andet aftales forud.

Norge
Ved køb på over NOK 17.500 = FRAGTFRIT (DOG IKKE INKL. INDFORTOLDNING)
Restordrer slettes altid, med mindre andet aftales forud.

Tyskland
Ved køb på over EUR 1.250 = FRAGTFRIT
Restordrer slettes altid
For alle andre lande ydes der ikke fri fragt

GOKI – Leveringspriser

Minimums køb for Danmark, Sverige og Finland = 750 DKK (100 EUR) 
Minimums køb fra Norge = 1.875 DKK
 
Danmark: Fragt pr pakke =  ca.10 EUR
Sverige: Fragt pr. pakke = ca. 17 EUR
Finland: Fragt pr. pakke = ca. 20 EUR
Norge: Fragt pr. pakke – afhængig af vægt. 
 
Magni tilbyder flg. rabatter på GOKI produkter:
5 % ved ordre over €600 (DKK 4470)
4% ved forudbetaling
3% ved ordre over €300 (DKK 2250)
2% ved betaling inden 10 Dage

EPOCH – Leveringspriser

Minimums køb for Danmark = 300 EUR 
Ved køb på over 500 EUR = fragtfrit
Ved køb på under 500 EUR bliver fragt pr. pakke = ca. 20 EUR

Reklamation

Reklamationsfrist:

Ved transportskade skal reklamation foretages med det samme ved modtagelse.

Ved fabrikationsfejl opretholdes der 12 måneders reklamationsfrist (B2B), og følgende skal meddeles:

Reklamation skal ske til hello@magni.dk

Inkludér venligst i e-mailen:

– Fakturanummer
– Kundenummer
– Kontaktperson og telefonnummer
– Beskrivelse af fejlen, gerne fotografier 

Fabrikationsfejl

Såfremt der opstår fejl eller skader, der vurderes at skyldes fabrikationsfejl, kan du være dækket af Magni ApS´ reklamationspolitik. Før returnering kan finde sted, skal der oprettes en reklamation ved skriftlig henvendelse med dokumentation, billeder og fakturakopi.

Øvrige fejl og mangler

Reklamationsretten dækker ikke skader, der er følge af ukyndiges indgreb i apparater, opstået som følge af fejl eller skade på tilsluttet apparat, opstået som følge af anden pludselig skade (eksempelvis tab), der skyldes forsæt eller grov uagtsomhed, opstået under transport eller ved force majeure, ild, vandskade eller forkert brug. Batterier, strenge, efterjustering/indstilling og andre forbrugsstoffer er heller ikke dækket.

Transportskade

Det er vigtigt at undersøge forsendelsen inden kvittering, så en eventuel tilstedeværende/mistænkt transportskade kan påtales og reklameres straks over for transportøren. Vi henviser normalt til transportøren, men kan efter omstændighederne vejlede ved henvendelse til hello@magni.dk

Reparation og Reservedele

Idet forbrugsstoffer og reservedele ikke er dækket af reklamationspolitikken, kan det ikke garanteres at disse er tilgængelige.