Handels- og leveringsbetingelser

Bestilling fra webshop


Hos Magni har du mulighed for at handle fra to sortimenter; Magni og GOKI. Du kan uden besvær handle fra begge sortimenter online samtidigt. Indkøbskurven viser samlet ordretotal uafhængigt af sortiment, og du vil modtage separat ordrebekræftelse og faktura fra hvert firma. Desuden skal du være opmærksom på, at der gælder separate handelsbetingelser for hver af disse firmaer, idet man bliver kunde hos det pågældende firma.

Bestilling fra webshoppen kræver, at du har oprettet en konto hos os. Hvis du ikke har oprettet en konto endnu, kan du gøre det her. Der stilles krav til CVR-nummer og virksomhedsinformation. Bemærk, at nye konti skal godkendes før login er muligt.

Magni: Den angivne salgspris er stykpris. "Antal" angiver det antal, som varen er pakket i samt inder- og yderkolli. Magni ApS runder op til mindste kolli som varen er pakket i.

GOKI: Den angivne salgspris er stykpris. Varebeskrivelsen angiver eventuelt antal enheder pr. stk. Der kan bestilles det antal man ønsker. Bemærk, at varer fra GOKI afregnes i euro, hvorfor der kan forekomme prisforskelle pga. eventuel kursdifference.

Er du ny kunde hos Magni, skal du først registreres som debitor hos os. I denne forbindelse forbeholder vi os retten til at kræve forudbetaling. Ved bestilling vil du modtage  nærmere instruktioner herom.

Betalingsbetingelser


Betalingsmetode: Alle betalinger både fra indland og udland skal ske via bankoverførsel .Ved bankoverførsel skal fakturanummer eller kundenummer tydeligt fremgå af oplysningerne. Uidentificerede betalinger kan ikke registreres, og vil derfor kræve grundig dokumentation fra indbetaler. Bankoplysninger fremgår af fakturaen.

Hvis du har brug for hjælp eller yderligere spørgsmål vedrørende en betaling kan du henvende dig på hello@magni.dk.


Betaling: De gældende betalingsbetingelser og den aktuelle fakturas forfaldsdato vil altid fremgå af fakturaen.


For sen betaling: Ved for sen indbetaling rykkes der efter gældende vilkår. Rykkergebyr tilskrives iht. lovgivningen. For yderligere information henvend dig på  hello@magni.dk.


Leveringsbetingelser


Magni bestræber sig på at  få forsendelserne afsted senest 2 dage efter modtagelse af ordren, dog kan der til tider være længere leveringstid. Ved bestillingen fra GOKI's sortiment er den forventede leveringstid på 2-3 hverdage. For at følge forsendelsen kan du benytte dig af: Track & Trace

Nedenfor fremgår leveringspriserne for vores to sortimenter.

Magni Danish Toys

For nedenstående lande gælder følgende regler for fri fragt.

Danmark: Ved køb på over DKK 3.000 = FRAGTFRIT

Sverige: Ved køb på over SEK 5.000  = FRAGTFRIT

Norge: Ved køb på over NOK 5.000 = FRAGTFRIT (EKSKL. INDFORTOLDNING)

For alle andre lande ydes der ikke fri fragt. 

Gollnest & Kiesel (GOKI)

For nedenstående lande gælder følgende regler for fragt.

Danmark: Fragt pr pakke =  ca.18 EUR

Sverige: Fragt pr. pakke = ca. 19 EUR

Norge: Fragt pr. pakke - afhængig af vægt. 

Finland: Fragt pr. pakke = ca. 25,50 EUR

Magni tilbyder desuden en række rabatter på GOKI produkter. Du kan nedenfor se en liste med disse rabatter:

  • 5 % ved ordre over €700 (DKK 5.250)
  • 3% ved forudbetaling
  • 3% ved ordre over €350 (DKK 2.608)
  • 2% ved betaling inden 10 dage

Ved køb fra GOKI's sortiment gælder desuden følgende regler for minimumskøb:

  • Minimums køb for Danmark, Sverige og Finland = 1.118 DKK (150 EUR) 
  • Minimums køb fra Norge = 1.875 DKK


Vi forbeholder os retten til at slette restordrer.


Reklamation, reperation og reservedele


Skulle der være fejl eller mangler ved de modtagne produkter er det naturligvis muligt at reklamere over disse. Reklamation skal ske til hello@magni.dk. Inkludér venligst følgende oplysninger i e-mailen:

- Fakturanummer
- Kundenummer
- Kontaktperson og telefonnummer
- Beskrivelse af fejlen, gerne fotografier 


Fabrikationsfejl: Såfremt der opstår fejl eller skader, der vurderes at skyldes fabrikationsfejl, kan du være dækket af Magni ApS´ reklamationspolitik. Ved fabrikationsfejl opretholdes der 12 måneders reklamationsfrist (B2B). Før returnering kan finde sted, skal der oprettes en reklamation ved skriftlig henvendelse med dokumentation, billeder og fakturakopi.

Øvrige fejl og mangler: Reklamationsretten dækker ikke skader, der er følge af ukyndiges indgreb i apparater, opstået som følge af fejl eller skade på tilsluttet apparat, opstået som følge af anden pludselig skade (eksempelvis tab), der skyldes forsæt eller grov uagtsomhed, opstået under transport eller ved force majeure, ild, vandskade eller forkert brug. Batterier, strenge, efterjustering/indstilling og andre forbrugsstoffer er heller ikke dækket.

Transportskade: Ved transportskade skal reklamation foretages med det samme ved modtagelse. Det er vigtigt at undersøge forsendelsen inden kvittering, så en eventuel tilstedeværende/mistænkt transportskade kan påtales og reklameres straks over for transportøren. Vi henviser normalt til transportøren, men kan efter omstændighederne vejlede ved henvendelse til hello@magni.dk.


Reparation og reservedele: Idet forbrugsstoffer og reservedele ikke er dækket af reklamationspolitikken, kan det ikke garanteres, at disse er tilgængelige.